Ochtend routine | Februari

Daar zijn we weer! Zoals jullie weten heb ik deze week stage, het leek me dus een perfect moment om een blog te schrijven aangezien ik toch niet vee hier hoef te doen. Zoals de titel het al zegt, een ochtend routine van het moment dat ik op sta tot dat ik op school of stage ben !

Kelly's ochtend routine:

6:00- Mijn wekker gaat mweh, tijd om op te staan. Normaal swipe ik mijn wekker nu uit, en ga ik even voor 10 minuutjes op mijn telefoon het social media checken. Lekker nog even van mijn warm bedje genieten.

6:15- Echt tijd om uit bed te komen! Met veel moeite kom ik nu mijn bed uit. Ik doe mijn rol-luik omhoog en klik de lamp aan (want het is rond deze tijd nog pikke donkerbuiten). Ik maak mijn bed op en doe mijn kussens erop en in de witer draai ik de verwarming aan.

6:30- Om een of andere manier moet ik altijd plassen s'morgens. Dit ga ik dus eerst doen en dan was ik mijn gezicht met zeep en poets ik mijn tanden met oral-b white now. Ik heb altijd een droge huid dus ik heb altijd creme op. De cremé die ik op dit moment gebruik is Venus en die heb ik geocht bij de douglas.

6:45- Kleren uitzoeken. Altijd een groot probleem! Ik sta altijd minstens een half uur voor mijn kleren kast om te kijken wat ik aan ga doen.. Ben ik de enige die dit doet? Ik trek 10 verschilende outfits aan en op het laatst word het toch de outfit die ik altijd aan heb!

7:15- Na een half uur heb ik eindelijk mijn kleren voor de dag uitgezocht en me aan getrokken. Als ik iets van puistjes heb verberg ik dit meestal met concealer. Dit is ook de enige make-up die ik op doe op een doorde weekse dag. Hierna krul ik mijn wimper met de wimperkruller. Ik bijna nooit mascara op omdat ik al erg lange wimpers van mezelf heb. Mijn haren heb ik het liefste in een vlecht. Behalve als ik ze heb gestyld dan heb ik ze los of in een staart.

7:30- Nu dat het stage week is ben ik al vaak te laat. Ik maak mezelf snel een lunch voor meetenemen en pak mijn tas en stop er mijn spullen in. Omdat ik wel moet eten s'morgens pak ik iets makkelijks, wa toevallig vandaag een donut was met een flesje water.

 Als ik gewoon school heb, heb ik nog een uur. Dan kan ik een rustig ontbijtje etenen kijk ik even op mijn laptop voor mails die ik heb gekregen. Ook kijk ik vaak s'morgens het nieuws, ik moet natuurlijk wel op de hoogte blijven van alles !

7:45- Ik ben nu op mijn stage, deze blog beginnen te schrijven en een beetje helpen met de kleine dingen. En lekker onbeperkt capuchino drinken! hmmmmm... heerlijk!

Iedereen nog een fijne dag!

Hoelaat gaat jullie wekker op een door-de-weekse shooldag?

liefs,

Ochtend routine | Februari

Good info

Very nice site!

Good info

Very nice site! <a href="https://ypxaieo2.com/ooovry/1.html">cheap goods</a>

Good info

Very nice site! <a href="https://oieapxy2.com/tyatot/1.html">cheap goods</a>

Good info

Very nice site!

Good info

Very nice site! <a href="https://yieapxo2.com/qoqsr/1.html">cheap goods</a>

Good info

Very nice site!

Good info

Very nice site! <a href="https://aieypxo2.com/tovqs/1.html">cheap goods</a>

Good info

Very nice site! <a href="https://aixypeo2.com/ayatoa/1.html">cheap goods</a>

Good info

Very nice site!

Good info

Very nice site! <a href="https://apeoixy2.com/tqsrv/1.html">cheap goods</a>

Nieuw bericht