Bonjour Friday | 20 random facts about me

Heerlijk! Het is weer vrijdag en dat betekend, bijna weekend! Nou was deze week niet zo heel verschrikkelijk voor mij want ik had lekker een weekje vakantie. Omdat ik deze blog net pas heb zou het wel leuk zijn om 20 random facts about me te doen. Zo kunnen jullie mij wat beter leren kennen.

20 random facts about me'

  1. i love dogs. Mijn eerste hond kreeg ik toen ik 8 was en hij heete King. Nu hebben wij (mijn familie en ik) er 3, Kayra, Chitzi en Lucky.
  2. Ik hou van stitch. Vroeger als klein kind zijnde keek ik altijd naar lilo & stitch. En ik wou stitch het liefste zelf hebben (nu nog steeds).
  3. Ik heb een melkalergie (die is in de loop der jaren gelukkig minder geworden). Als kind zijne mocht ik geen koeien melk drinken alleen geitenmelk en ook geen chocolade. Tegenwoordig ik eet gewoon chocolade maar ik moet opassen met de hoeveelheid en melk drinken.. doe ik eigelijk niet echt want ik houd er niet van hihi.
  4. Ik ben gek van soldaten en ik hou van het leger. Als klein kind zijnde wou ik altijd in het leger, dat is eigelijk altijd zo gebleven tot vorig jaar.. toen besefte ik dat ik echt géén conditie had.
  5. Ik ben dol op rozen. Als er iets is waar je mij blij van kunt maken is het toch wel bloemen! Met als voorkeur rozen.
  6. Ik ben gek op spaanse muziek! Ja.. spaanse ! Bijna mijn hele playlist bestaat uit spaanse muziek van zoal; Prince Royce, Romeo Santos, Nicky Jam. Mijn favoriete liedjes op dit moment zijn: El perdón - Nicky Jam & La Invitación - Pipe Bueno ft. Maluma.
  7. De zon is mijn grootste vriend. Ik hou van zonnen en ik kan tegen super hogen temperaturen. Ook word ik heel snel bruin (geluksvogel!)
  8. Mijn favoriete vakantie land is de Domenicaanse Republiek. Ik ben er al 4 keer geweest en ik hou van alles daar! De mensen, het eten, de cultuur, de stranden, de temperatuur etc.
  9. Ik ben lang. 1.75! Het liefste zou ik wat kleiner zijn, maar helaas het is niet anders.
  10. Mijn moeder is mijn beste vriendin.
  11. Ik ben een hele grote snoepkous. Voor een zakje snoep kan je me altijd wakker maken !
  12. Ik klieder altijd overal op, boeken, schriften. Ik kan redelijk tekenen, ik ben niet de beste!
  13. Ik laat altijd overal alles slingeren en dan weet ik nooit meer waar ik het heb neergelegt ( sleecchhtt!)
  14. Ik heb een kip (sjaakie) en tja ik woon gewoon in een rijtjeshuis! Sjaakie legt elke dag een ei, wat trouwens eetbaar is en echt handig.. Maar toch kopen we liever eieren bij de supermarkt, je weet het maar nooit!
  15. Ik heb lang haar, ongeveer tot aan mijn buiknavel.
  16. Diamonds are a girls best friend. Ik ben gek op sieraden, alleen draag ik ze vrij weinig. Het enige wat ik elke dag draag is mijn horloge.                                                                                            
  17. Ik draag geen tot bijna geen make-up. Alleen soms op feestjes en als het nodig is (puistjes verbergen!..)
  18. Ik haal bijna elke week wel een nieuw kledingstuk. Ik ben een grote fan van shoppen.
  19. Kaarsen vind je eigelijk bij ons in huis overal wel. In mijn kamer staan (even tellen..) 11 kaarsenhouders! Heerlijk die geur van een kaars.
  20. Ik ben gek op voetbal (ik zit er zelf niet op). Mijn favoriete voetballer is James Rodriguez en ooohhhh wat een lekkerding is het toch ook!

Ik hoop dat jullie iets meer over mij te weten zijn gekomen.

Vragen en suggesties voor blogs zijn altijd welkom! Wat is jullie favo voetballer?


reacties:

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht