about me

Mijn naam is Kelly.

Ik ben geboren op 2 oktober 1999, ik ben 15 jaar.

school? Ik zit in het 3de leerjaar van vmbo-theoretisch ricting zorg-en welzijn en ik wil proberen door te stromen naar HAVO 4, mag dit niet lukken wil ik naar het mbo.

Wat wil je later? Ik wil later super graag kraamzus worden want ik ben een echt familiemens. En natuurlijk wil ik zo als iedereen wel, huisje boompje beestje. Een goede baan, een mooi huis en een gelukkige en gezonde famillie.

mijn gezin?: zoals ik al zei ben ik een familliemens. Hellaas zijn mijn ouders gescheiden toen ik 5 jaar was. Ik woon op dit moment door de weeks (van Maandag tot en met Vrijdag) bij mijn moeder, samen met mijn stiefvader, onze kat Tiko, onze twee vissen Jip en James en onze drie geweldige honden; Kayra, Lucky en Chitzi. Verder ga ik bijna elk weekend naar mijn vader, dat is meer een rust-huis want daar ben ik alleen met mijn vader en met zijn vriendin (ze zijn niet getrouwd). Ik ben niet enigs kind, ik heb namelijk nog 2 oudere broers, Regilyo (24 jaar) en Jimmy (27 jaar) die allebei op al het huis uit zijn en een zus Jessica (30 jaar), Mijn zus is al op hele jonge leeftijd het huis uit gegaan omdat ze een beperking heeft, ze is namelijk verstandelijk gehandicapt.

Mijn hobbies?: Mijn hobbies, hmmm... Het allerliefste shop ik, ik ben echt iemand die het liefste de hele dag naar kleren kijkt en aanpast en ik hou echt van de nieuwste mode checken. Ook ben ik erg creatief ik maak dus ook veel dingen zoals diy's en ik vind het suupppeerrr leuk om in de keuke bezig te zijn met vanalles (koken, bakken etc.) Ik weet niet echt of ik dit als hobby moet tellen maar ik hou van reizen! Binnen Nederland ofin het buitenland, het maakt niet uit maar ik vind het heerlijk! Mijn favoriete land isssss... De Domenicaance Republiek, ik ben er nu al 4 keer geweest maar wauww!