Catrice cosmetics nagelak | #1

Poehhh! Het is weer maandag.. but don't worry, Ik heb weer een nieuwe leuke blog voor jullie! Ik kom net thuis van mijn snuffelstage. Ik heb tot en met donderdag namelijk stage'week' op kantoor bij mijn tante.

Heel toevallig liep ik gister de kruidvat binnen, gewoon even rondsnuffelen. Toen zag ik het bordje Catrice staan en toen schoot me het te binnen! Ik was laatst een blog aan het bekijken en toen hebben ze me voor gesteld aan een super mooie kleur A Galon Of Melon, Die moest ik hebben! Nou heel toevallig was er nog wel een kleurtje dat me aan stond, Meet Me At Coral Island.

Ze dekken super goed, maar ik heb standaard altijd 2 laagjes nagelak op. Ze blijven beide lang zitten (ongeveer 3 dagen ZONDER beschadigingen). Het droogt helaas niet zo heel snel, ongeveer in 15 minuutjes is hij droog. Maar wie mooi wilt zijn moet pijnleiden (en in dit geval geduld hebben). En de kleur A Galon Of Melon laat je ook nog eens super bruin lijken. Een win - win situatie dus! Een zekere aanrader voor de zomer en zon liefhebbers.

-

20 Meet Me At Coral Island

            82 a Gallon Of Melon

Allebei de kttingen op de foto zijn van de Primark, Ik hoop dat ik jullie twee super leuke kleurtjes heb laten zien! Als jullie zelf nog suggesties hebben voor een nagelak kleurtje, een merk of iets wat ik zeker moet proberen, laat een reactie achter.


liefs,


 

Catrice cosmetics nagelak | #1

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht